Pages

Tuesday 10 November 2015

LIVE : NASI LEMAK KOPI O : Hiasan Ukiran Buah dalam Slot Bakat Terpendam






ALHAMDULILLAH.....

Syukur ke hadarat Ilahi dengan atas limpah kurnianya. Sekali lagi saya dijemput dalam program "Nasi Lemak Kopi O" TV 9 oleh En Zam. Beliau berminat untuk memasukkan hasil kerja saya dalam slot bakat terpendam.


Seperti biasa saya bertolak dari Raub dan terpaksa mengambil cuti untuk promosi baik seperti ini.Ok boleh la enjoy cuci2 mata ye...
tu dia..nasib baik muat kamera :)
belakng tabir berdebar2 nih
form the kamera lensa

khas dari saya untuk nasi lemak kopi o
alif aziz n partner buat demo



Dato terlajaaaakkk laris pun hado....terbaik setiap kata2 dia






Syukur semuanya berjalan lancar dengan bantuan isteri malam sebelum shootingjam 3 pagi baru siap cucuk2 bunga dan daun. Terima kasih kesemua crew2 yang hebat dalam memantapkan karier saya. Jumpa lagi......

No comments:

Post a Comment