Pages

Tuesday 10 November 2015

PERTANDINGAN UKIRAN BUAH: SACC CONVENTION CENTRE BY URBAN VIBE

Tembikai tema Roses dan wording



betik


kuntuman rose dari carrot dan lobak putih

Rock melon

hasil persembahan saya

posing maut...hihihi


alhamdulillah rezeki anakku Muhammad Adam Ardhani

anak lihat dari bawah pentas sumber inspirasi.. :)

apapun semua terbaik..

Pertandigan yang dianjurkan oleh Urban Vibe Event adalah kali ke 3 x silap saya masuk. Urban Vibe mmg mahir dalam menganjurkan event untuk Pameran Pengantin. Banyak acara yang, vendor yang kita boleh dapati pada hari berlangsung.

Untuk kali ini, tema ukiran adalah rose seperti yang diberi tahu penganjur, akan tetapi sebelum bermulanya pertandingan, ada kejutan yang diberikan iaitu semua peserta diminta menulis nama Urban Vibe Event pada kulit buah yang diukir,.

Berbekalkan pengalaman yang ciput in, sy decided utk menggunakan tembikai merah dengan tamabahan rama-rama untuk menaikkan seri buah saya.Alhamdulillah juri Chef daripada SACC memilih sy sebagai sang juara..syukur--syukur...

bagi yang berminat untuk buka kelas ukiran boleh hubungi saya. InsyaAllah saya akan ajar sehingga anda boleh mengukir dan menjana ekonomi.

0189174074 ~ Afiq

No comments:

Post a Comment